کد خبر : ۲۲۱۱۹۲ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ ساعت ۱۸:۵۵

فرماندار دزفول خواستار شد
لزوم انتقال الگوهای موفق آموزشی دزفول به نقاط مختلف کشور

فرماندار دزفول گفت: آموزه های متعدد و باارزشی در آموزش وپرورش دزفول وجود داشته که قابلیت انتقال به نقاط استان و کشور را داشته اند اما تاکنون این مهم صورت نگرفته است.

 لزوم انتقال الگوهای موفق آموزشی دزفول به نقاط مختلف کشور

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، حبیب اله آصفی ظهر امروز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید آموزش وپرورش دزفول که در سالن ایثار این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دزفول جزوشهرستان های توسعه یافته در بحث آموزش وپرورش است که همواره حرف های تازه ای برای گفتن داشته است.

وی بابیان اینکه در انتقال مفاهیم آموزگاران دزفول از دهه های گذشته تاکنون کم کاری صورت گرفته، افزود: همواره آموزه های متعدد و باارزشی در آموزش وپرورش دزفول وجود داشته که قابلیت انتقال به سایر شهرستان های استان و کشور را داشته اند اما تاکنون این مهم که بسیار ضروری به نظر می رسد، صورت نگرفته است.

فرماندار ویژه دزفول با تاکید براینکه الگوهای موفق باید به سایر مناطق کشور بسط یابند، تصریح کرد: این مفاهیم و آموزه های برتر و خاص آموزش وپرورش دزفول باید بعنوان الگوهای آموزشی و در قالب بولتن و یا نشریه محلی توزیع شده و به نقاط مختلف کشور برسد.

آصفی بابیان اینکه دزفول در حوزه مردمی سرآمد خوزستان است، گفت: باید باايجاد روابط منطقی در مدارس، نقش و آزادی عملی دانش آموزان برجسته تر شود. در دزفول نهادهای مدنی بسیار زیادی از جمله چندین انجمن قرآنی، خیریه و قرص الحسنه وجود دارد بنابراین مردمان این شهر عملا در بطن نظام شهروندی زندگی کرده اند و وظیفه مدیران دولتی نیز مدیریت و ساماندهی این قوانین است.

وی با تقدیر از تلاش های بدون وقفه مديرسابق آموزش وپرورش دزفول و شورای این اداره، ادامه داد: امیدوار هستیم جلسات و تلاش های مستمر عوامل شورای آموزش وپرورش تداوم یابد و سرپرست جدید نیز بتواند با همدلی اقدامات وسیع تری انجام دهد.

به گزارش دز ان ان، درپایان این مراسم از زحمات غلامرضا نصراله پور رئیس اسبق اداره آموزش وپرورش دزفول توسط مسئولان حاضر در مراسم از جمله فرماندار، شهردار، جانشین ناحیه مقاومت بسیج، رئیس شورای شهر دزفول و معاون مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان با اهدای هدایایی تقدیر و عبدالمحمدجرجاني بعنوان سرپرست جدید این اداره معارفه شد.

برچسب ها: حبیب اله آصفی الگوهای موفق آموزشی فرماندار دزفول